Over ons

Met hart voor de consument

In 2020 hebben Robbert Zijlstra en Hesam Karami Tabar het klus matching platform FixAway opgericht met als doel de consument en de vakman eenvoudiger en betaalbaarder bij elkaar te brengen. Het was voor Robbert en Hesam dan ook zeer belangrijk dat FixAway eenvoudig in gebruik moest zijn en niet meer moest bieden dan waar het voor bedoeld was: een klus matching platform. Voor de consument die op zoek is naar een vakman is FixAway gratis toegankelijk om een klus te plaatsen en voor de vakman die op zoek is naar een klus, biedt FixAway een maandelijks opzegbaar abonnement aan.

Het is ons doel dat alle klussen professioneel worden uitgevoerd door erkende vakmannen en dat de consument ontzorgd wordt. Of het nu gaat om een verbouwing, een onderhoudsklus of een reparatie, dezelfde kwaliteit moet geleverd worden. Via de reviews die consumenten schrijven over het uitgevoerde werk krijgen consumenten een goed beeld van de kwaliteit van de vakman.

Gebruiksgemak als uitgangspunt

Met een achtergrond in de customer service industry vinden Robbert en Hesam dat gebruikers van FixAway centraal gesteld moeten worden. Dit komt dan ook terug in de eenvoud en gebruiksgemak die FixAway biedt.

Eenvoudig, snel en zonder gedoe een vakman

Een belofte die FixAway waarmaakt. Daar waar menig ander platform een wirwar aan mogelijkheden biedt, gaat FixAway terug naar de basis. Dat betekent op een eenvoudige wijze het centraal stellen van jou, de consument.

 

Snel en gemakkelijk een vakman voor jouw klus

Plaats jouw klus